jokkichan

Direktlänk till inlägg 9 april 2014

Harujuku Sthlm

Av jokkiwa chan - 9 april 2014 15:58

Förlåt för så sjukt dålig upd, har inget roligt att blogga om... Men nu kommer ett långt inlägg i gengäld för så dålig upd ^-^
Var ju på harujuku Sthlm förra fredagen (tror jag XD) men iallafall så kom jag in vid klockan 7 och då var allt "roligt" slut ;A; men jag köpte åndå två packet hello panda (har slängt dom nu) två hårspännen

Och en ramune, det är första gången jag spakar ramune i smaken apelsin, men den var jätte god!

Och i helgen så åkte jag valle och Becca till Hötorget för att gå till två asiatiska affärer, om ni följer mig på videofyme så har jag gjort en video när jag smakar på allt.
Men här kommer några bilder på vad jag köpte då och vad jag köpt dom senaste dagarna

En liten recension på sanghai kakorna.
Som ni ser på bilden var dom i jordgubbs-smak och smakade väldigt gott enligt mig. Det fanns tolv stycken små kex i det stora paketet. Dom smakade som sagt ganska gott (inte jätte gott) men hade en konstig efter smak typ. Själva glasyren fastnade i gommen (övre delen i munnen, för er som inte visste det) och smakade som smör.
Därför för kajorna av mig...

7 av 10 delfiner ^_^

Köpte även Pocky, men det fanns bara i choklad smak, men det fick duga, kyaaa

Men även in på kawaii shop, där köpte jag bara yan yan och tre hår spännen

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av jokkiwa chan - 29 juni 2014 12:32

Hejsan allihopa!    Det er var ett tag sedan, men tänkte egentligen sluta med bloggen :( men innan dess vill jag bara säga att moamurdress.se har världens finaste blogg så checka gärna in den+att man kan tävla om ett linne från hennes egen kolekt...

Av jokkiwa chan - 12 maj 2014 14:44


Är på väg till tandläkaren, eller va rättare sagt. Väntar på bussen som kommer om typ 20 min >?< men ska möta mamma där och sedan så ska vi gå till tandläkaren tillsammans ^^ Är inte riktigt rädd för tandläkaren, men det är ju bättre om man går...

Av jokkiwa chan - 10 maj 2014 23:02

Moshi! ^_^ Förlåt för så dålig upd hela tiden! Men ska verkligen försöka uppdatera mera! Igår var jag hos Ellen och vi hängde lite och hade det jätte mysigt och kul. Hon insisterade på att jag skulle pröva en av hennes lolita klänningar (nej...

Av jokkiwa chan - 1 maj 2014 14:55

Moshi!! Igår var det ju Valborg och jag var på majbrasan för första gången! Det var jätte kul att träffs kompisar och laja runt där, dock var det väldigt mycket folk och jag tyckte såklart synd om alla igelkottar och mullvadar som brann upp (;A;)...

Av jokkiwa chan - 30 april 2014 06:57


Moshi! ^-^ Idag är det onsdag och därför heter rubriken blhöö...jag vill ju inte att det ska vara onsdag! På onsdagar börjar vi klockan 8 och slutar typ 24:00 -_- (känns det som)vi har musik med världens sämsta musiklärare på morgonen och på topp...

Presentation


Hej!
Jag kallas jokki-chan och har en passion för japansk kultur :3

Här på min blogg kommer du att få läsa väldigt mycket om Japan, så om du inte gillar japan är det här inget för dig XD

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

vilken stil har du? :3
 lolita
 gyaru
 fairy kei
 visual kei

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards