jokkichan

Alla inlägg under mars 2014

Av jokkiwa chan - 31 mars 2014 15:02

Moshi!

Här är en snabb blid på min outfit idag ^-^

Har precis kommit hem och tänkte kolla lite på Tokyo mew mew, är på avsnitt 32 och hatar när animes har så många avsnitt och avsnitten inte är "sammandragna" och har mycket innehåll (;A;) Aja, får väll nöja mig med att Tokyo mew mew är en av dom gulligaste anime...mer..an..animeerna jag någonsin sätt XD



Av jokkiwa chan - 30 mars 2014 21:41

Moshi ^_^
Eftersom att jag är ny på att blogga så tänkte jag att jag skulle berätta lite om mig, så här kommer 10 saker du inte visste om mig (???)

1:Jag älskar japansk kultur

2:Min favorit Pocky smak är jordgubb

4:allt godis som är rött/rosa älskar jag ^^
5: Jag älskar alla färger XD

6:Jag har en japansk stil som kallas Cute cult kei

7: Jag gillar inte Yohio >U<

8:Jag har videofyme

9:Jag har aldrig varit i Japan (;A;)~

10:Jag två undulater, en blå som heter Lala (tjej) och en grön som heter Bobo (uttalas "bowbow" och han är en kille)

Jag hoppas att ni kommer tycka om min blogg, så hörs vi väll i framtiden, hejdå (???)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej!
Jag kallas jokki-chan och har en passion för japansk kultur :3

Här på min blogg kommer du att få läsa väldigt mycket om Japan, så om du inte gillar japan är det här inget för dig XD

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

vilken stil har du? :3
 lolita
 gyaru
 fairy kei
 visual kei

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards